Partij voor de Dieren doet het huiswerk van landbouwminister Adema voor de Wet dieren

Dieren zijn geen dingen

De Partij voor de Dieren komt met een eigen voorstel dat in de plaats van de lege huls van minister Adema moet komen en dat zijn afgezwakte voorstel terugdraait. De Wet dieren moet doen waar het voor bedoeld is: dieren beschermen.

Blijf op de hoogte van het laatste landelijke nieuws

Abonneer op de nieuwsbrief

Onze idealen

De Partij voor de Dieren staat voor duurzaamheid, mededogen, persoonlijke vrijheid en persoonlijke verantwoordelijkheid. Doe mee en word lid!

Een leefbare Aarde

Dieren­rechten

Voedsel en landbouw

Econo­mische systeem­ver­an­dering

Zorg voor iedereen

Groen en betaalbaar wonen

Kennis en cultuur

Een recht­vaardige samen­leving

Europa en inter­na­ti­onale soli­da­riteit

Onze mensen

Partij voor de Dieren doet het huiswerk van minister Adema voor de Wet dieren

De Partij voor de Dieren komt met een eigen voorstel dat in de plaats van de lege huls van minister Adema moet komen en dat zijn afgezwakte voorstel terugdraait. Vandaag debatteert de Tweede Kamer opnieuw over de wettelijke bescherming van dieren in de veehouderij (de Wet dieren). Voor de Partij voor de Dieren is dit een bizar debat, omdat in 2021 beide Kamers op voorstel van de Partij voor de Die...

Sluit je aan

Zet je idealen kracht bij! De Partij voor de Dieren is de enige partij die niet de kortetermijnbelangen van de mens, maar de belangen van de hele planeet en ál haar bewoners voorop stelt.

• Steun de strijd: groener, diervriendelijker, socialer
  • Beslis mee over de koers van de partij
  • Ontvang een mooi welkomstkado

Word actief

Wil jij de Partij voor de Dieren nog meer laten groeien? Enthousiaste mensen die willen meehelpen zijn altijd welkom! Tijdens verkiezingen voer je als actief lid volop campagne. Daarbuiten organiseer je acties en evenementen om onze boodschap te verspreiden.

• Help de Partij voor de Dieren groter te maken
  • Ontwikkel je skills met onze opleidingen
  • Ontmoet interessante mensen met verfrissende ideeën